Nelamurire!!!!

View previous topic View next topic Go down

Nelamurire!!!!

Post by quasarblazar on Wed Apr 15 2015, 12:09

Deci, care-i treaba cu aceasta creatura? De fiecare data cand adversarul isi tapeaza cartile, atacand sau folosind abilitati, acelor creaturi li se scad mereu 2000 power? Presupun ca nu e doar o data, altfel ar fi scris acolo : "when you put this creature...."
http://duelmasters.wikia.com/wiki/Necrodragon_Zanjibar
avatar
quasarblazar
Knights of Gaia
Knights of Gaia

Mesaje : 54
Data de inscriere : 2015-02-13
Localizare : Vaslui

View user profile

Back to top Go down

Re: Nelamurire!!!!

Post by Organizator_Turneu on Wed Apr 15 2015, 12:21

Nope. The way it works is, everytime something attacks, taps or blocks it loses 2k power.

If after tap it has 0k it dies.

So stuff like slayer blockers with less than 2.5k won't be able to block you. (if they're forced to block they will die). The same with attacking creatures.

Fun fact, it tactically makes Zanjibar a 7k creature. Smile
avatar
Organizator_Turneu
Admin
Admin

Mesaje : 32
Data de inscriere : 2015-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Nelamurire!!!!

Post by NightAngel on Wed Apr 15 2015, 12:44

Efectul lui este valabil pe toata durata turei, atata timp cat aceasta creatura este in zona de lupta. Cat timp o creatura a adversarului este tapata, i se scade 2000 din putere. Daca adversarul are creaturi tapate sub 2k si invoci creatura asta automat sunt distruse. Daca adversarul are doar creaturi de 2000 sau mai putin si activezi un Holy Awe toate sunt distruse. Daca ataca, blocheaza sau folosesc orice abilitate se intampla acelasi lucru. Singurul lucru de care nu sunt sigur este daca efectul asta se aplica inainte sau dupa actiunea care tapeaza. Adica daca este folosit efectul lui Deklowaz care are 5k si toate creaturile de 3k sau mai putin sunt distruse; este distrus si el din cauza ca are mai putin cu 2k sau ramane in zona de lupta cu 3k putere?

NightAngel

Mesaje : 4
Data de inscriere : 2015-02-24
Varsta : 22
Localizare : Oradea

View user profile

Back to top Go down

Re: Nelamurire!!!!

Post by quasarblazar on Wed Apr 15 2015, 13:07

Eu zic ca de exemplu, daca o creatura cu 2.5k ataca, i se scade automat 2k putere, dar fiindca nu a ajuns la 0 sau chiar sub, nu pateste nimic are 0.5k putere, dar nu cred ca ii revine puterea inapoi, nu? adica daca e tapat are cu 2k in minus si atat.
avatar
quasarblazar
Knights of Gaia
Knights of Gaia

Mesaje : 54
Data de inscriere : 2015-02-13
Localizare : Vaslui

View user profile

Back to top Go down

Re: Nelamurire!!!!

Post by Rashaskool on Wed Apr 15 2015, 22:32

The rule means that when a creature is tapped it loses 2k power. When it isn't tapped it doesn't lose that power. Battles happen after a creature is tapped, anything with 2k power or less will die before the battle takes place.

It's also a permanent effect for as long as it's in the battle zone and the effect stacks as far as I'm aware. If you have two Necrodragon Zanjibar in play your opponents tapped creatures lose 4k.


avatar
Rashaskool

Mesaje : 20
Data de inscriere : 2015-03-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Nelamurire!!!!

Post by LOGIC on Thu Apr 16 2015, 10:28

It'a a continous effect. Like Jinzo in Yu-Gi-Oh. It's all very clear. If you attack with a creature that has 2k or less, it will die in instant before any battle or breaking shields.


avatar
LOGIC
Admin
Admin

Mesaje : 132
Data de inscriere : 2015-02-13
Localizare : Buzau, Romania

View user profile http://liveandduel.forumactual.com

Back to top Go down

Re: Nelamurire!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum